"Sunt confuz!" Vindeca`te!

Publicat de Ammy


In ultima vreme imi pare ca toti barbatii/baietii/adolescentii nu au decat o singura fraza demna de spus:"Sunt confuz!"
In curand cred ca o sa ajungem la stadiul de a spune ca ne ducem pana la baie (evident pentru..a ne reimprospata machiajul), iar ei sa ne raspunda: Sunt confuz, nu cred ca am inteles prea bine ce ai de gand!
Pana la urma, de unde atata confuzie? Mie fraza asta imi da senzatia ca sunt o bestie primitiva care nu poate vorbi/actiona pe intelesul celorlalti. Totusi, cred ca, mai degraba, problema e in mintea lor!
Man ca be so..(searching for a word..)..stupid sometimes!
Stiu am jignit toata rasa masculina, imi veti sari toti in cap cu scuze de genul: "Eu nu fac asa!"
Asta e alta fraza prea des uzitata, dar sa nu deviem de la subiect.
Spuneti ca voi nu faceti asa ceva? N`ati spus niciodata ca sunteti confuzi? Atunci cu siguranta, ati gandit`o!
Acum poate imi explicati si mie de unde provine confuzia asta? Nu,nu din faptele noastre. Daca ati cauta putin sau ati gandi si mai putin (si uite asa, iar m`ati facut sa va jignesc) v`ati da seama ca femeile/fetele/adolescentele actioneaza dupa reguli simple. Uneori mai mult sau mai putin corecte, ajungandu`se chiar la parsivitate, dar totusi simple. Iubim si o dovedim! Uram si ne razbunam! Traim si ne place!
Nu mai intelegi nimic? Esti cumva... Confuz?! Atunci iti explic eu...
Confuzie= Faptul de a confunda; încurcătură; lipsă de orientare (în diverse probleme)
Asta spune DEX-ul.
Eu spun asa:
Confuzie= Stare creata de subconsitent in mintea barbatului, atunci cand nivelul de fotbal/bere/glume proaste creste peste limita si nu ii mai permite acestuia sa analizeze faptele/spusele.
Intotdeauna e mai usor sa te scuzi (sau acuzi..) decat sa rezolvi ceva!
Sau poate ca nu...
Cred ca intr`o zi o sa infiintez o campanie impotriva acestei fraze!
P.S. O sa spuneti ca amy e nebuna, se ia de barbati, e si mai rea decat de obicei..Dar chiar nu v`ati saturat de scuze?

1 comentarii:

Anonim spunea...

feministo >:D<
si femeile au o vorba cam uzata: 'n-am chef'. :))