Invinge apele! (part II)

Publicat de Ammy

Da. Cred ca o sa ajung sa fac un roman pe tema asta.
De ce? Pentru ca suntem niste iresponsabili! Pentru ca taiem copaci si cauzam incalzirea globala! Pentru ca marii magnati isi umfla conturile dar nu`si dau seama ca distrug vieti! Pentru ca pana la urma suntem niste fiinte primitive dornice de avutii fara sa ne gandim la concecinte! Pentru ca pe oamenii pe care ii votam nu ii afecteaza si pentru ca e doar un prilej de a`si face reclama! Pentru ca nu ne mai impresioneaza imaginile pe care le vedem cu oameni care sufera si case distruse! Pentru ca nu mai stim ce inseamna "omenie"! Si pentru ca imi fac griji pentru Carmen!
Acum stiu ca nu e bine. Stiu ca e cat de rau se poate!
"Sunt, pe cat posibil..Se asteapta viitura pe aici.Sunt in tamaseni, langa rachiteni.Nu a fost curent toata ziua.Nu iti face griji pentru mine..Te iubesc!"
"Ma, eu sunt bine, la Roman nu e afectat nimic ca eu stau in centru.Acu sa vedem ce se va intampla la tara..De 3 zile suna alarma!"
"Gata!Am ramas izolati..Apa in partea cealalta a satului e pana la burta...Am trait sa vad si asta :|"
"Lacrimi,neputinta,apa cat curpinde...Chiar daca apa a ajuns pana la casa, curent nu e..Sunt bine, fizic vorbind.caci cu moralul sunt la pamant.Mai am putin si ma duc singura in apa..Si asa e mai mare ca mine"
"Am reusit sa scap..Mi`am pus un rucsac si am plecat unde am vazut cu ochii..am lasat in casa incarcatorul,bani pe tel nu am,baterie low.Nu stiu ce se va intampla!"
Cam asa suna o farama de disperare. Cam asa suna cele mai cumplite mesaje pe care le`am primit vreodata. Cam asa definesc eu acum teama.
Cum spunea cineva.."Pana nu i se intampla cuiva drag, nu realizezi cat de periculos e!". Si da, recunosc ca in anii trecuti am fost putin nepasatoare. Ma inspaimantam cand vedem ce se intampla, dar cam atat. Inchideam televizorul ca sa nu ma mai stiu nimic! Acum, caut posturi gen Realitatea Tv si Antena 3. Ma uit stupefiata cum Domn` presedinte apare in Bacau. Ce cauta acolo? Ce incearca sa rezolve? Reclama? Campanie elctorala? In mod cert. Mi`e scarba de el si de tot ce inseamna "oameni binevoitori"! Ce ras patetic are. Cum poate rade? Oamenii aia au pierdut totul. El se duce acasa si se aseaza la o masa plina, doarme intr`un pat cald!
"Ne trebuie putin calm doamna!" Corect. Calm. Dar vrem rezolvari. Vreau sa vad oamenii fericiti! Si mai vreau sa se retraga apele si sa vina Carmen la mine. Sa o tin departe de tot.
Cam asta ar fi.. O sa fie bine! O sa se retraga apele! In vreo 10..100..1000 de ani, n`o sa mai avem inundatii! Incerc sa fiu optimista.
Dramatizez pentru ca stiu ce se intampla dupa ce trece totul.raman sechele.Raman rani ce nu se vindeca.
Iulia imi spunea ca aseara cand a pus capul pe perna avea impresia ca e in mijlocul apelor din nou. Partile astea cine le rezolva? (Si nu,nu psihologul.Astea raman.)
Cu toate astea..Sa fim optimisti..O saptamana nu o sa mai stiu nimic de Carmen decat de pe la stiri.Apoi o sa fie bine.O sa revina totul la normal.. Inca putin..
Daca nu, o sa murim cu totii inecati. cam asta e realitatea...
P.S. "Hai sa iti spun adevarul despre adevar-doare.Asa ca mintim!"

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ma doare inima numai cand vad imaginile alea cu bietii oameni cu apa pana la piept.
Si ma revolta nepasarea celor care pot face ceva si nu fac.
Ce tara... ce oameni... :|
Sormea bafta sa iti revezi prietenii teferi. >:D<