Dragostea.

Publicat de Ammy


-Mi'e dor de mare. Imi place la mare ca esti curat tot timpul! Marea te spala.
-Si esti sarat, nu? Te spala si te sareaza.
-Tu ai fost vreodata la mare?
-Nu, dar am visat ca am fost. Intr`o zi mi`a intrat nisip in ochi si am plans toata ziua!
-Si cand ai intrat in apa ti`a trecut?!
-Da si am visat o casuta de paie pe plaja in ca o sa stau si iarna si vara.
-Si mai e cineva in ea?
-Suntem numai noi doi. Aaa, si marea!
-Pai si nu intra apa in casuta cand e furtuna?
-Cand e furtuna intram noi in apa si ne plimbam prin valuri..
-Te sarut si tremur ca..un amarat..
-Buza ta de sus ma ocroteste..
-Mana de pe sanul tau nu pot sa mi`o desprind!
-Sanul meu e fericit..Priveste!
-In ochii tai rade marea, in ochii tai e ninsoarea, in ochii tai este soare, in ochii tai este zarea.. Nu`i asa c`o sa m`ajuti sa evadez?
-Trupul meu este soseaua ta spre infinit...
-Nu`i asa c`o sa m`ajuti sa mai visezi?
-Ochii mei te vor visa la nesfarsit..
-In ochii tai sunt si eu, gura si nasul de zmeu..In ochii tai este soapta unei nopti calde intra saptea..
Iarta`ma ca am uitat cum sa iubesc!
-Nici eu n`am stiut asta vreodata..
-Au facut din mine un soldat care saruta stramb..
-In schimb ochii tai sunt fara pata!
-In ochii tai este vantul, care ma poarta in nestire, catre un loc fara ganduri..catre orasul iubire!
Catre orasul iubire...Catre...
P.S. Pentru ca pot.Nici nu intreba.Dragoste.Atat!