Invinge apele!

Publicat de Ammy


Spui ca esti bine.Ca pe tine nu te poate atinge.Dar cand ii loveste pe cei dragi, poate fi mai rau.
Inundatii? La mine nu pot ajunge. Dar au ajuns la ele. Iulia si Carmen. Uly si Chazzy.
Nu stiu. Despre Carmen nu stiu nimic. Asta ma sperie. E undeva prin Moldova. E undeva pe unde e cod rosu. Nu e in Roman (orasul ei natal) si asta ma sperie si mai rau.
Iar Uly..Uly plecase in vacanta la bunici in Maramures. Trebuia sa fie o vacanta frumoasa.Cu toate astea..
Uly: am iesit afara,era 1 noaptea.zice sormea e apa in curte.eu flexata merg,aa,putin,vreo 2 cm cica,ies afara vad incep si tremur toata.apoi m-am pus pe un plans.mi-am luat bratara invinge apele si am ineput sa ma rog.si apioi nu am dormit decat juma de oar pe la 9 dimineata pana la 10 k apoi ne-a adus o matusa cizme si am ineput sa ajutam si noi.buni a pus porcii in casa k sa nu se inece,am murit 2 gaini,dar in rest e ok..
E ok? Cum ar putea fi. Nu stiu. M`a dat peste cap toata povestea asta.
Am in minte numai imaginea unei case inconjurate de ape si chipurile oamenilor inspaimantati.
Vreau sa stiu ca ea e bine!
Carmen, imi fac griji pentru tine! Sper sa fii bine. Sper sa nu ai probleme! Sper doar ca iti traiesti in continuare fericita povestea de dragoste intr`un loc ferit de ape si ai uitat telefonul, iar eu imi fac griji ca o paranoica absolut degeaba! Daca nu, si ai ghinionul sa te aflii intre ape, sa stii ca cineva aici se roaga pentru tine si ca totul va fi bine!
Iulia, ma bucur ca esti bine. Nu mi`as fi imaginat ca ai trecut prin asta, dar esti o fiinta puternica si trebuie sa iti pastrezi mereu zambetul pe buze!Ai avut noroc..Ai salvat si porcii, esti o super`eroina (scuze pentru ironie :">)
Va iubesc fetelor! Orice s`ar intampla! Aveti grija de voi! :)
P.S. Poza de la inceputul post`ului e editata. E putin luminata. Era prea..Sinistra!


1 comentarii:

x Julien Dubois x spunea...

Casa lu buniiii :x
sunt faimoasa pe blogul tau.
ammy,chazzy mi-a dat sms,i-am trimis eu unu azi noapte.
a zis k a venit viitura si k nu a fost curent si ca i-au evacuat si ca acuma trebuie sa astepte sa se traga apele.
i-am zis k ai incercat sa o suni si de alea si o zis k ne iubeste.
i miss her so :(.
In fiecare seara ma rog sa se traga apele.God,nu stii cum e pana nu patesti si tu asa.E oribil.