De ce? Pentru ca imi pasa!

Publicat de Ammy

Nu inteleg de ce.Simplu si sec.
De ce se duce totul de rapa? De ce tocmai acum? De ce sunt eu miezul problemei? De ce invinuiesc tocmai ce iubesc? Si mai ales de ce..am ajuns sa nu mai iubesc nimic?
Intre altii imi e mai simplu.Am prieteni pe care ii cunosc de 9 ani.Da, ei sunt Dan si Andreea.Sau Coitsa si Dede (numele de scena).Eram cu toti copii: ingropam porumbei cu petale de trandafiri si cruci facute din ramurele. mancam prajituri si ne simteam bine. Acum am crescut.Ne tin impreuna 4 veri si tot cam atatea ierni.Aa da, si petrecerile, plimbarile, nebuniile, baschetul, jocurile, revelioane si aniversari, esecuri si succese..Ups and downs cum ar spune americanul!
De asemeni, nu as putea s`o uit pe maimutica mea.Alexuta.Sau Grady.Sau ubyta.Sau spune`i cum vrei, tot una din cele mai bune prietene ramane! Prin cate probleme am trecut, povesti de dragoste esuate, probleme de sanatate, rasete, plansete.. Un real montagne-russe, ce sa mai! Dar iata`ne aici, mai unite ca niciodata.
Mai sunt si ceilalti..Gemenii Marius si Razvan, Adi, Cristi and so on.
Am vrut sa`i amintesc pe toti.. Pentru ca vreau sa le multumesc ca sunt aici si ca nu ne lasam doborati de nimicuri!
Aici as vrea sa o mentionez pe Ada.Ea imi e prietena de 7 ani.Nu face parte din nicio gasca, dat tot o iubesc extrem de mult. Ea mi`a dovedit ca stie ce inseamna "prietenia" si ca nu ma va dezamagi. Imi iubesc sora mai mare!Atat.
Love you guys!
(declaratie patetica..I know)
De ce intre ceilalti nu poate fii la fel?
De ce unde investesc mai mult timp si mai multe sentimente nu poate fi totul perfect? In esenta, de ce nu putem fi la fel de uniti?
Stiu, intrebarile mele sunt fara rost.
Am gresit.Dar nimeni nu s`a intrebat daca la randul meu nu mi s`a gresit.
Am dezamagit. Dar nimeni nu s`a intrebat daca eu la randul meu nu am fost cumva dezamagita.
Am inselat asteptarile.Dar nimeni nu s`a intrebat daca mie la randul meu nu m`au fost inselate asteptarile.
Am vorbit urat. Dar nimeni nu s`a intrebat daca mie la randul meu nu mi s`a vorbit urat.
Si nu in ultimul rand..
Am iubit. Dar nimeni nu s`a intrebat daca la randul meu am fost iubita.
Asta e. Oamenii din greseli invata. E timpul pentru un nou capitol in viata mea, fara certuri, dezamagiri, asteptari si sentimente. Dar mai ales, fara ei.. Cei in care aveam incredere deplina, cei pentru care mi`am pus sufletul pe tava!
Mi s`a spus ca pentru tot ce am facut o sa platesc mai devreme sau mai tarziu. Nu stiu daca era un repros sau o multumire. Cu toate astea, ce am facut? Am pus prea mult suflet si nu mi`am lasat prietenii sa fie calcati in picioare?
Voi nu ati invatat ca daca un prieten can`t stand up for himself, I`m gonna do it!..?
Atat..
Restul sta scarjelit undeva in mintea mea.
Poate va mai exista o continuare..
Poate voi gasi un "noi" care sa existe cu adevarat!
Daca nu.. Uitati`ma frumos!

P.S. La asta nu mai am nimic de adaugat, m`ar durea prea tare.. M`am straduit toata viata sa nu insel asteptarile si acum.. Am ramas doar cu ele..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pot sa-ti dau cu ceva in cap?

Anonim spunea...

De ce ma faci tu sa plang? :">
Si eu te iubesc din tot sufletul si iti promit ca niciodata nu te voi dezamagi :x
Surioara mea mai "mica" :"> >:D<