Prietenii speciale, nevoi speciale...

Publicat de Ammy


Pe un fundal mai mult sau mai putin trist asigurat de fulgere si "bug mafia-poveste" am ascultat parerea lor despre mine..

Dana: Peste ammy am sarit- gata fata ..stim ca esti indragostita si ar trebui sa crezi ce ti se zice in fata ...Risca!Poate castigi si daca nu...Si asa nu pierzi nimic!! Crede in tine si in cei din jurul tau!
Mada: Amy eu tin enorm de mult la tine si va iubesc p fiecare si crede'ma pe cuvant ca el nu stie ca il placi!
Elia: Ami...pff...nu cred ca as putea spune mai mult decat "adorate-as"....esti cea mai buna prietena si asa vei ramane...chiar daca ne certam ca proastele...stii bine ca insemni mult pt mine.
Eu: eu?eu sunt o nesuferita si jumatate.sunt o scorpie.sunt rea si egoista.da ba..dar nu stiti voi cat suflet pun eu in toate.si mai vad si dincolo de ambalaj... [partea cea mai proasta e ca fac urat cand sunt obosita.]
Naila: trebuie sa marturisesc ca m`a deranjat extrem de mult faptul ca ai spus faza aia...imi este greu sa trec peste asta....dar tot tin la tine foarte tare si te iubesc
Adina: ammy.. nuj ce sa zic..atat despre tine cat si despre elia.. v`am cunoscut dintr`o tampenie.. banii de tabara ai lui cata .. [god cata ruleaza].. si de atunci.. am inceput sa vorbim si sa ne cunoastem.te iubesc ammy pentru ca esti tu.pentru felul in care ne tratezi pentru ca atunci cand iubesti pe cineva.. iubesti!cu tot cuvantul.. si pentru ca imi esti o adevrata prietena.si vreau sa stii ca orice as face.. sau s'ar intampla.. te iubesc te iubesc din tot sufletul. stiu ca mereu sunt impulsiva si.. actionez fara sa gandesc.. dar.. love me as i am! Si si si te iubeeeeeeesc! Nu uita.Orice ar fi.. Te iubesc!
Alina: Sa fiu sincera...atunci cand am vazuto pentru "the first time"...nu prea o placeam...dar am observat multe lucruri la ea...este o persoana foarte sensibila,o persoana iubitoare..si indiferent de situatie este mereu cu zambetul pe buze...lucru pe care l`am observat in special in aceasta seara...Te iubesc fato!

Cam asta e parerea prietenilor despre mine..A ta care este??
:)

P.S. Eu nu va iubesc pentru ca ati vorbit frumos..Eu va iubesc pentru ca sunteti speciali!

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Prietenii adevarati sunt pentru totdeauna!"
cam asta e parerea mea.. stii ca te cunosc de mai bine de 7 ani.. si stiu sigur ca ai fi in stare de orice pentru persoanele care chiar inseamna ceva pentru tine si ca esti lipicioasa si d-asta te iubeste toata lumea.. inclusiv eu care TE IUBESC din toata inima pentru ca esti mai mult decat speciala... esti ca o sora pt mine.. esti.. n-am cuvinte :P
te ador si iti promit ca si la 60 de ani o sa-mi aduc aminte de tine :X :x :X
te iubesc nebuna mea >:D<

Naila. spunea...

15 iulie 2008 :> de tinut minte 8->... >:D<