Dependente..

Publicat de Ammy

In mod ciudat, am ajuns sa fiu de acord cu spusele conform carora "tocmai acelora care se cred invincibili li se intampla". Da.. Credeam ca pentru mine cuvantul "dependenta" se regaseste fie in filme, fie in dictionar, fie in comportamentul celor din jurul meu. Dar se pare ca m`am inselat...
Sunt dependenta!
In primul rand, sunt dependenta de telefonul mobil. El ma tine in contact cu cei dragi, imi face poze, nu ma lasa sa ma plictisesc cand sunt singura!
In al doilea rand, sunt dependenta de internet. De messenger (sub orice forma, dar in special de yahoo messenger) si de blog. Cred ca fara ele dependenta mea de telefon ar lua amploare.
De asemeni sunt dependenta de cola si de jeleuri. "Viata fara Cola e pustiu!" :)
Nu in ultimul rand, sunt dependenta de anumite persoane. Mai precis, de prieteni. Imi e groaznic de frica de singuratate si de aceea imi place sa fiu inconjurata de oameni. Sa interactionez cu ei, sa vad ca sunt acolo si ca insemn ceva pentru ei. Nu, nu vreau sa atrag atentia... Pur si simplu.. That`s me! :)
Mai nou, incep sa fiu dependenta de citit. Hmm, da! De ctit... Cred ca in carti am refugiul de care am nevoie... In ele zace calmul de dupa furtuna! Si nu numai in carti.. Orice forma de citit... Carti, blog`uri, enciclopedii online.. Cam tot ce contine date sau povestiri si ma face sa`mi pierd mai mult de 5 minute!
Aaa, dependenta de muzica nu se mai pune, nu? Muzica o consider demult mai presus de dependenta..E parte din mine! Ascult muzica dimineata cand ma trezesc, cand mananc, cand scriu, cand citesc, cand fac dus si oricand am ceva sau nu am nimic de facut!
Cam multe dependente pentru o persoana care se credea invincibila din punctul asta de vedere, nu?
P.S. Tu...Le cunosti sau le recunosti? :)