Scrisoare catre o copila.. :)

Publicat de Ammy



Nu`ti vine sa crezi ca s`a terminat?

Priveste doar ce am fost, ce am devenit si ce planuri de viitor avem.

Plangi pentru ca ti`e frica de acel nou inceput si nu pentru ca iti va fi dor de ce ai lasat in urma.

Zambeste de dragul tuturor amintirilor, pentru ca ele sunt tot ce a mai ramas.

Ia cu tine amintirea noastra zambind si poart`o in suflet pretutindeni.

Cauta alti prieteni, pentru a-ti da seama ca noi am fost cei mai buni.

Incepi o viata noua, nu fii speriat.Ai trecut la un alt nivel, maturizeaza`te!

Stiai ca va veni si momentul asta!Acum de ce mai plangi?

Adu`ti aminte cand eram in clasele primare, ce simplu era!Adu`ti aminte cand purtam uniformele alea ridicole si cand baietii nu erau destul de maturi pentru a intelege ca fustele noastre nu ascund nimic special.Adu`ti aminte apoi cand am ajuns si noi, in clasa a 5a.Adu`ti aminte groaza de pe chipul nostru cand intra un nou profesor pe usa.Noroc cu profa de engleza, pe care o cunosteai deja.Adu`ti aminte ce trista ai fost cand a plecat si te gandeai ca iar o iei de la capat.Adu`ti aminte cum treceau anii pe langa noi, iar noi in loc sa dovedim ca incepem sa ne maturizam, ne certam tot mai mult si mai des.Adu`ti aminte cand ai inceput orele de chimie.cat de speriati eram cu totii.Adu`ti aminte cand am ramas fara profesoara de biologie pe care o iubeam atat de mult.Adu`ti aminte cat de repede a trecut anul asta si cat de frumos a fost.Chiar daca o sa`ti fie dor..Adu`ti aminte copilo..Si stergeti lacrimile!

Sa stii ca noi inca te iubim si ca si noua ne va fi dor de tine.O sa ne mai vedem, nu mai dramatiza.Nu se sfarseste lumea.Fii matura copilo,fii asa cum vrem sa te tinem minte..Zambitoare si deschisa catre tot ce e nou!



P.S. Post pentru toate fostele mele colege, care au plans ieri si pentru mine.8B, eu inca te iubesc. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu :x:X

Anonim spunea...

http://photos1.hi5.com/0038/902/632/wa8.Sv902632-02.jpg