Astazi merg.

Publicat de Ammy

Astazi.Dimineata.Mult prea dimineata.
Trezire brusca la realitate.Si decizia de a face ceva total uman.
Am hotarat sa merg.Da, mersul e un lucru total uman.Toti oamenii merg.Departe,aproape, aici, acolo, nicaieri, pretutindeni. Mersul e esential.
Intai am mers pana in statia de autobuz.Soarele ardea.De ce e asa de cald cand eu incerc sa merg?Scotocesc repede dupa un bilet ratp.Dupa indelungi cautarii, in conformitate cu legile lui Murphy, gasesc biletul pe fundul rucsacului.Astept autobuzul.E in jur de 4.Dupa amiaza.Asa ca autobuzele sunt dese.In timp ce asteptam,un bou de taximetrist parcheaza frumos in mijlocul statiei,coboara si pleaca linistit.Hmm,daca l`as fi intrebat daca si`a cumparat drum oare cum ar fi reactionat?Dar stai o clipa,toti avem drumul nostru.Totusi, sa nu incep cu filozofiile mele de 2 lei.Autobuzul soseste.Ma urc.Ma asez in locul obisnuit.Intr`un colt.Si mestec frenetic guma de lamaie.Fac baloane.Asta fac de 3 zile incoace.Mestec guma in 35.Nu e deloc original.Mai bine imi pun castile.
Daaaaa,muuzziicaa!Implant pentru refuz...In sfarsit..Ceva bun!Pe fundal se aude...Urmeaza statia "Tache Ionescu".Hey!Stai o clipa,asta e statia la care cobor eu!!Repede,jos din autobuz.
Se schimba melodia,Soko-I'll kill her.Mult prea ostila pentru starea mea.Ada Milea-Andreea.Daaa, mult mai potrivit.
Merg.Nu ma uit in stanga si in dreapta.Doar merg.La un moment dat,aproape lovesc un batranel,apoi hotarasc sa ridic privirea cand merg.Vad oameni.Da, cred ca e perfect normal avand in vedere ca nu traiesc in jungla.Oamenii se uita ciudat.Eu le raspund cu aceeasi privire.
Suna telefonul.Ahhh,am intarziat.Nu conteaza,merg in continuare.Nu am chef acum de McDonald's asa ca mai intarzii putin.Andreea pe replay."Andreea,daca ai pe altcineva dai un telefon la ma`sa ca sa vina sa si`l ia..".Ma opresc brusc din fredonat.Oare chiar par nebuna?!Oamenii se uita in continuare.Ce vad asa special?!Oare si ei sunt la fel de plictisiti?
Nevermind acum,Mc time!Ah,se pare ca nu sunt singura intarziata.Nu o zaresc pe Andra.Ma asez.
Mama iese din Mc cu o tava mare cu inghetata si o Cola mare."Stiam ca ti`e sete!".Ahh,cum ma poate cunoaste atat de bine?De unde stia ca nu voi vrea inghetata si prefer o Cola?Da, Cola e drogul meu.Nu am vicii, decat ca abuzez de Cola.Apare Anda.Ahhh, e tunsa mai nebun decat mine.Damn.Asta e.
Termin Cola.Discutiile plictisitoare dintre adulti ne fac sa ne retragem in librarie.Humanitas.Cel mai frumos loc din oras.Anda e studenta la Psihologie.Deja o iubesc.E fascinant ce face ea.Vreau si eu o carte.Nu o gasesc.Cum e posibil?!Tocmai acolo...In fine,revin la masa.Plecam.
Facem planuri.Schimbam valuta.Cumparam slapi.Ma duc in celalalt colt al orasului sa imi caut rochie.
Intarzii.A doua oara pe ziua de azi.
Pe banca ma asteapta prietena cea mai buna.Una din ele.Pentru a nu face discriminari.
E plictisita.Stiu,e vina mea!Asta e.
Oricum,o sa stam o saptamana despartite.Ce mai conteaza 10 minute?!
Totul ma plictiseste.Ajung in nou la Mc.Un hamburger pt mine si o inghetata McFlurry pt ea.
Restul serii merg,merg...Si tot merg.Caut un magazin.Mi`e sete.Gasesc.Ahh,Fanta?!Okay,pauza de Cola.Apoi merg in continuare.
P.S. Asta nu am facut cumva alaltaieri? :)) Maine merg din nou.In Grecia.Merg.Si o sa ma holbez din nou la oameni.Si o sa ascult din nou "Andreea". :)