Marea e prietenul meu... Sau de ce am nevoie de prieteni

Publicat de Ammy

"Trebuie sa ajung la mare...Sa`mi spal sufletul de noroi.."
E deja trecut de miezul noptii.
Deja pot simti mirosul marii pe strazile Salonicului care duc spre Turnul Alb.
Deja pot vedea plajele intinse si aroma strazilor de pe falezele Pieriei.
Deja simt aroma istoriei care pluteste pretutindeni in jurul Atenei si misterul din jurul Meteorei.
Deja vad marea limpede si aud pe fundal Zorba grecul cu gandul la o sticla de Metaxa pe un vas ce se indreapta spre insula Skiatos.
Mirosul..Culorile...Zgomotele si muzica...Toate ma duc cu gandul la vacanta perfecta de acum doua veri.
Nu imi vine sa cred ca totul se va repeta, ca voi fi departe de stresul din ultima saptamana inaintea inscrierii la liceu.Acum 2 ani totul era simplu..Eram o copila dornica sa viziteze si sa profite de putinul timp pe care il are la dispozitie..Acum adolescenta dornica de distractie calca pe aceleasi taramuri hotarata sa uite de tot si sa o ia de la capat.
O sa avem soarele si marea numai pentru noi...Restul nu mai conteaza.
Chiar nu mai conteaza...Dorul meu de mare va fi alinat..Ce poate fi mai frumos?
Valiza,rucsac,pasaport,ochelari de soare,sticla de cola,mp3`ul,aparatul foto.
Atat.
Aaa da.Si poza.
Singurul lucru care imi va aduce aminte de ce ma asteapta acasa, de voi si de sentimentele mele pentru voi.
Stiu, o saptamana nu`i un capat de lume si nu`s copilul mamii care incepe sa planga.Dar, imi va fi dor de voi. Imi va fi dor de jazz sau de momentele in care ne da afara din bravo.Imi va fi dor sa stam ca idiotii la palat sa privim cerul.Stiu ca o sa faceti toate astea fara mine.Si o sa va distrati.Si veti rade.Mult.Poate va amintiti si de mine.
Eu o sa ma gandesc la voi.
Dar o sa si uit, o sa uit de prieteniile care mi`au facut rau.O sa uit de toate lacrimile pe care l`am varsat din orgoliu.
Apoi, promit sa ma intorc fericita si sa dau de baut daca ajung unde vreau eu.
Asta e tot ce conteaza.Sa zambesc din nou.Si sa nu mai fie un zambet fals.
Sa nu mai dramatizez, sa fiu matura, sa nu ma mai prefac, sa nu mai vorbesc mult, sa nu mai tip cand sunt nervoasa [cel putin nu la cine nu trebuie]..Sa invat sa fiu din nou eu..
Si daca pot face asta in timp ce ma distrez pe cinste si ascult soarele cum vorbeste prostii...Inseamna ca tu inca zambesti, iar Ammy inca te iubeste...
P.S. Multumesc ca sunteti mereu aici...Promit ca si eu voi fi pentru voi.Va iubesc ba!Si ca sa va mai enervez putin...
"Trece lebedele`n zare/Eu ma uit/Ele dispare/Uliu meu e tot mai mare!" :))