Vreau...

Publicat de Ammy

Vreau pe cineva care poate atinge cerul, cu ochi stralucitori si zambet pur. Cu gandul intr'o parte si cu sufletul pe tava. Cu privirea atintita asupra detaliilor care transforma unicitatea mea imputita in ceva constructiv, cu buze moi ce descriu sunete clare atunci cand imi marturiseste iubirea.
Vreau pe cineva cu maini reci care in sinceritatea lor sunt singurul leac cunoscut pentru lacrimile mele. Pe cineva cu brate puternice care sufoca prin delicatetea si pasiunea imbratisarilor. Pe cineva al carui sarut ramane ca o amprenta pe buzele mele, acel cineva cu picioare puternice care ar merge o mie de pasi pana la mine.
Vreau pe cineva care intotdeauna stie ce sa'mi spuna, chiar si atunci cand tace. Pe cineva la gandul caruia ma infior, cu chipul la a carui amintire adorm zambind si cu parul moale ce ma duce cu gandul la o matase ce'mi invaluie usor coapsele.
Vreau pe cineva care sa ma poarte departe pe aripile visarii. Pe cineva care apreciaza un vin bun insotit de o conversatie spumoasa. Pe cineva care viseaza la un pat cu asternuturi de casmir acoperit cu petale de trandafiri portocalii.
Vreau pe cineva care sa'mi spuna adevarul cu lacrimi in ochi. Pe cineva care sa ma trezeasca in fiecare dimineata. Pe cineva care sa ma asigure ca este mereu acolo chiar daca vazele sparte in urma lui si'au pierdut, cu mult timp in urma, numarul.
Vreau pe cineva care sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt, dar mai ales pentru ceea ce aspir sa fiu. Acel cineva care soarbe fiecare cuvant al meu si il considera un compliment.
Vreau pe cineva care sa fie cat mai departe de perfectiune, dar sa intruchipeze imprefectiunea mea. Pe cineva care sa fie prezent in visele si in schimbarile mele de dispozitie. Pe cineva care sa zboare peste un ocean doar ca sa ma vada zambind de ziua noastra.Pe cineva care nu viseaza la viitor si nu regreta trecutul.
Si mai vreau pe cineva care pune "noi" mai presus de "eu".
Te vreau pe tine.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ohh momy ... e genial ...dar cred k tu descrii ce ai si ai incurcat timpurile >:D<

Ammy spunea...

esti sigura?

Anonim spunea...

multumesc surioara ca ti-ai schimbat skin-ul :)) in sfarsit pot sa citesc si eu linistita fara sa ma doara ochii sau sa vad dungute albe si negre :))
:*
te iubesc.

Ammy spunea...

acum vezi in buline.
macar e verde :x