Parfumul toamnei si buzele tale...Part I

Publicat de Ammy

Uneori, cad in melancolia cauzata de anotimpul asta sublim.
Alteori, cad in febra amintirilor noastre.
Dar tot timpul, mintea picteaza tablouri abstracte pentru ca inima sa inteleaga.

Toamna a adus multe schimbari, a adus dragostea acolo unde era pustiu, a adus prietenia acolo unde era nevoie si m'a adus pe mine de unde am plecat.

Cateodata, am nevoie de aroma si finetea buzelor tale pentru a ma simti speciala. Intotdeauna, am nevoie sa ma privesc in ochii tai pentru a stii ca arat bine.

Miroase a acelasi parfum,a aceeasi obsesie. Miroase a Dior si a ploaie. Miroase a dor si a amintire, a viitor si a prezent, a lumina blanda si a stele.

Incep sa vad lumea numai prin obiectivul unui Nikon. Arta se infatiseaza in culori pastelate si nuante de auriu. Frigul se arata ca o sursa de inspiratie continua.

Picturile mele devin mai conturate. Muza mea devine nebunie. Nebunia e singurul lucru care ma face normala. Normalitatea se regaseste in picturile mele.

Moda devine un subiect tabu pentru mintea mea, iar trupul se regaseste invaluit de materiale fine si modele exclusiviste. Moda e doar un pretext pentru stereotipizarea mea.

Frunzele cad. Si e mijlocul lui octombrie. E scoala. E oboseala. E frumusete. E amintirea verii. Frunzele cad in continuare.

Zarurile au fost aruncate. Jocul a inceput. Nu'mi permit luxul de a pierde. Cad de pe piedestal. Ma prinzi. Jocul inceteaza. Am castigat.

Persoanele cu numele de Gabriel/a sunt parsive. Persoanele cu numele de Alexandra/u sunt frumoase. Persoanele cu numele de Ana sunt sensibile. Persoanele cu numele de Andrei/ea au o latura ascunsa. Persoanelor nu le pasa de nume.

A trecut deja mult timp de cand eu si tu suntem "noi". Noi suntem tot ce e anormal de firesc si dureros de placut. Suntem noi in modul cel mai carnal si mai spiritual posibil. Suntem noi in toate formele si culorile. Suntem materializarea idealului de perfectiune din visele mele. Suntem doar noi..

Compasiunea e un sentiment. Melancolia e o stare. Starile si sentimentele se imbina pentru a crea esenta umana. Deci, la baza esentei umane stau compasiunea si melancolia?

Picaturile de ploaie ce cad imi izbesc fata cu o putere ce ma inspaimanta. Parul imi e ud, iar rosul buzelor s'a prelins pana pe barbie. Ma simt urata si murdara, cu toate ca ploaia e pura. Tu imi stergi usor barbia cu buzele tale.Plecam imbratisati in ploaie...

Fotografiile. Au ramas acum doar niste proiectii ale trecutului. Caut cu diperare in ele trairile de altadata. Au disparut. Au lasat in urma lacrimi si multa ura. Tot ce e frumos, nu rezista. Fotografiile sunt frumoase.

Traiesc ca un artist si visez ca un psiholog. Vad ca un surd si aud ca un chior. Ma comport ca un copil si simt ca un adult.Afisez un aer stereotipizat, dar sunt unica. Sunt tot ceea ce'mi doresc si ceva in plus.

Beau Cola si visez Cafea. Mananc inghetata si visez cirese. Ma imbrac in verde si visez mov. Ma joc cu catelul si visez pisici. O vad pe ea si te visez pe tine. Te sarut pe tine si te visez tot pe tine. Ce e in neregula aici?

Mi'e scarba de generatia din care fac parte, dar nu m'as inchipui facand parte dintr'o alta. Il detest pe Eminescu, dar ii dau dreptate. As fi vrut sa invat in alt mod, dar imi e bine asa. Nu'mi place sa citesc, dar nu m'as opri niciodata. Nu sunt ce'mi doresc, dar nu mi'as dori altceva.

The End.

8 comentarii:

Anonim spunea...

just,divin.
si eu ar trebui sa mai scriu ceva pe blog,da' m-a parasit inspiratia.
trebuie as ma hranesc cu posturile tale si ale altora,pana ma satur,si pot incepe sa scriu si eu ceva coerent.
te iubesc,remember?

Anonim spunea...

eu sunt anonim.
julien :*

Anonim spunea...

Ti-am zis si aseara pe mess... bestial!

Anonim spunea...

Da,da..si eu am uitat sa ma semnez...rama :>
sunt la ora de tic si n-am ce face :))

Anonim spunea...

uite un citat deosebit din 'Moara cu noroc' a lui Ioan Slavici:
"...inima-i rade cand Ana cea inteleapta si asezata deodata-si pierde cumpatul si se arunca rasfatata asupra lui, caci Ana era tanara si frumoasa, Ana era frageda si subtirica, Ana era sprintena si mladioasa...'

Ana. :x
te iubesc.
:x

Unknown spunea...

Fara prea multe cuvinte ... DIVIN

Ammy spunea...

Multumesc e tot ce pot sa spun. E pur si simplu din iubire..

ma ning in fluturi spunea...

wow!!superbe antitezele,superba nebunia ta :)