Ana..

Publicat de Ammy

Aseara, trecut mult de miezul noptii, ma uitam la emisiunea Dincolo de aparente, al carei invitat era Florin Chilian. Dincolo de povestea emotionanta a vietii lui si de inteligenta debordanta de care da dovada, am aflat un lucru cel putin surprinzator, din punctul meu de vedere: piesa "chiar daca" a fost compusa, pe vremea cand era si el de varsta mea, pentru o fata cu numele meu.
Si deodata am inceput sa ma intreb de ce fiecare artist are la un moment sau altul o muza pe nume "Ana"?De ce numele asta simplu si banal? Dar oare ce calitati ascunse au persoanele ce poarta numele asta, astfel incat trezesc furtuni de sentimente in oameni puternici, dar mai ales, in oameni sensibili?
Vama Veche, The Amsterdams, Cargo, Florin Chilian, The beatles, Counting Crows sunt doar cateva din numele care imi vine in minte cand ma gandesc la piese cu titlul "Ana".
Sa spunem doar ca asta starneste in mine o doza de trufie.

P.S. "Suntem si curve si sfinti, doar pentru ca suntem oameni. Si ma urasc cand sunt dobitoc."