Muzica buna si oameni inteligenti.

Publicat de Ammy

Astazi in incercarile mele disperate de a gasi melodii demne de ascultat din alte genuri decat cele pentru care am atatia "fani" am dat peste piesa Perfect cantata de Jojo. Jojo?! A ramas la perioada roz, melodie mult prea simpla si fara esenta, numai buna pentru pustoaicele de clasa a 5a. In fine, nu asta era ideea.Citind versurile acestei melodii, lasand la o parte toate cuvintele scrise cu "k", "sh", "th" and so on, am gasit cuvantul "ginsii". Ma tot chinuiam sa imi dau seama ce inseamna. Stupoare.. "Jeansii". Versurile erau scrise de o anumita "".
Mesaj pentru ea:
Draga mea Ad3lynutzsa, la cei 12 anisori ai tai mami si cu tati mai bine ti-ar da un manual de engleza si un DEX si ti'ar limita accesul la internet. Daca imi spui ca esti mai mare de atat, atunci iti spun ca ai locul asigurat la pitzipoance. Daca ai mai avea si altceva de spus, eu te-as sfatui sa taci. Modul in care scrii emana prostie. Muuuuultaaa! Multumesc. Atat am avut de spus. Yours faithfully, Noir.
Apoi gasesc ratacita prin calculator o melodie a celor de la Blaxy Girls. Melodie care rasuna pretutindeni si care ma scoate din sarite! Mi'am spus totusi sa dau un search pe youtube sa vedem ce minunatii mai au iesit din creierasele lor.
Stupoare! [cu riscul de a ma repeta] Copilele astea sunt "produse" ale genialului,magnificului,unicului...Costiiiii Ioooniiiitttaa! Mai vad si melodia aia faimoasa cu "rock version" scris in coada. Haide totusi sa o ascultam, poate am subestimat eu cocalarii. Melodie mai penibila decat varianta originala, singurul lucru care incerca sa ne inspire "rock"-ul era un beat putin mai agresiv. In rest, instrumente proaste, versuri slabe, voce buna dar in bataie de joc.
Dau si eu un scroll in jos la lista cu melodii.."Daaaa".Hai frate, suna bine. Cand ma uit la comentarii, ce sa vezi.. Citez:"astea's formatie d'aia emo,se vede pa` ele, da` hai ca n'am nimic impotriva.sunt tari."
Stati ca nu am terminat..Gasesc un filmulet cu "Rucsy" solista de la MyBand. Eleva la sectia de jazz. Si de la jazz a ajuns la roko-manelele lui Costita?Damnnn.. Unde poate duce naivitatea...
Inca un filmulet si gata.. Incep sa ma lase nervii
"Rucsy [solista Blaxy Girls]-My Immortal"
Imi spun ca in sfarsit ceva bun. Mda, Evanescence e mai pentru incepatori asa, dar vocea lui Amy Lee e chiar geniala.
Un cover, mai merge. Daaa, sigur. Si Rucsy il invelea pe Costita in staniol.
Voce proasta. Pe sunetele de sus avea niste lipsuri in tehnica ce o faceau sa para ca rage.
Muzica frumoasa si oameni inteligenti ne mai trebuie.. Ca in rest, le aveam pe toate!


P.S. Si acum melodiile pe care le ascult in mod obsesiv. Terapie de soc pentru Blaxy Bitches. Now, that's real musicccc:
Firma-Nu'mi Da Pace
Crize-Nimic
The Moood-Invisible
Sport Sangeros III-Rosu Si Nebun
Travka-Inger Sedat