Si a fost iris...

Publicat de Ammy

Emotia intalnirii cu prieteni dragi,
Frustrarea prierderii unui prieten vechi
Tristetea amintirii unei iubiri pierdute..
Un amestesc de sentimente si de stari.De la cele mai complexe la cele mai simple,de la cele mai frumoase, la cele mai intunecate...
Iar intr`un final, aceasta s`a dovedit reteta unei seri perfecte.
Si a fost Iris.
A fost Iris asa cum numai ei puteau fii.
Doar Iris aeterna,Iris Maestras..
In deschidere am avut parte de o Andreea A. care a ramas tot la stadiul de "lasa`ma papa la mare" si de o Andreea B. invartita pana la refuz de domnisorul Petrisor.De la costumele lor pline de paiete, pana la playback`ul de proasta calitate, totul dovea prostul gust la care a stagnat o mare parte din show-biz`ul romanesc.
Apoi, Iris au urcat pe scena si le`au facut pe cele doua "domnisoare" (ca sa nu le jignesc numindu`le "pipite") sa para mai penibile decat erau deja. Iris a facut show, iar noi am incercat sa le oferim un public pe masura. Pacat de o parte din public care deja incepuse cu prea bine cunoscutele replici "Huaaa..Satanistilor..Irisu` asta e viata voastra?Traiti pentru ei,nu?" Nu,nu traim pentru ei, traim pentru muzica buna. Macar eu fac diferenta intre muzica buna si gemetele unora. :)
Singurul lucru de care imi pare rau e ca unii jignesc munca pe care oamenii o fac de mai bine de 30 de ani si coninua sa o faca la fel de bine.In plus, ce au ei atat de "satanic"?
Unii oameni sunt atat de inculti incat folosesc cuvinte pe care nu le inteleg, dar care ii fac sa se simta superiori.Unii din ei indraznesc chiar sa arunce o privire gen *eu sunt un zeu,tu esti nimic*.
Oamenii sunt o specie atat de primitiva uneori, cred ca de asta am devenit total anti`sociala.
Totusi..La un moment dat, am avut o surpriza placuta zarind in public o doamna bine trecuta de 40 de ani care canta frenetic alaturi de noi...Poate ca totusi m`am inselat.
"Si ce daca e vant,
Si ce daca sunt ploi,
Nu ne vom opri din noapte in zori
Ne-ati da puterea, ne-ati dat speranta
De a fi impreuna mereu." :)
P.S. Si multumim Politiei Romane care continua sa ia copii de la concerte fara motiv, doar pentru a`si dovedi suprematia.Pana la urma.."N`ai cu cine dom`le..Niste tarani"

2 comentarii:

Anonim spunea...

In plus, ce au ei atat de "satanic"? evident pt cocalari orice rocker e satanist ! geez !!!! "ba tundete'n plm nuh vezi cum iti sta" nu vreau sa ma tund ! !! :)) asa :)) acu vreau in ploiesti :)) =))

Anonim spunea...

jos q politia romana :))