Stele in par si`o educatie de..:)

Publicat de Ammy

Diseara.
Doar diseara.
Inca putin.
Inca 6 ore.
Pana incepe concertul Iris.
Deja am inceput sa uit de dimineata pierduta prin transportul in comun inconjurata de oameni certati cu apa calda si sapunul doar pentru a ajunge in capatul celalalt al orasului pentru a lua un formular. Sistemul asta educational e mai incurcat ca niciodata. Noi, elevii carora li s`au spulberat visele si li s`au inecat sperantele in tezele unice, am vrea sa multumim domnului ministru pentru tot ce a facut pentru noi. Asa cum ne`a "ajutat" dansul, asa sa`i ajute si dansului Dumnezeu! :)
Revenind la concert am aflat ca in deschidere va canta Andreea B. Putin cam scoasa din context, dar cum concertele din campanie promoveaza si incultura printre altele, ma asteptam la o pipita de lux prin preajma.
Totusi, imi e atat de dor de un concert Iris, incat voi ignora complet detaliile si ma voi bucura de muzica.In final, muzica e tot ce conteaza.

P.S. Tu stii ca te iubesc...Cu toata fiinta mea! :) [da,pe domnul ministru,evident!]