Pentru ca toate lucrurile bune se termina prost.

Publicat de Ammy

Nicio problema. Scap de el.
Dar de ce m-ai lasat pe mine sa ma chinui atatea luni degeaba?
Ehm, singurul lucru care ma tinea aici, intre peretii astia oribili, o sa dispara.
De locul asta o sa ma lege numai amintiri dureroase.
Dar, totusi...Daca el dispare, dispar si eu.
Nicio problema.
Comoditatea te va face sa pierzi tot.. Nicio problema. Ma poti pierde si pe mine.
Daca n-o sa mai aiba cine sa ma trezeasca dimineata, sa nu ma lase sa dorm seara, sa ma zgarie cand mananc, sa ma ciufuleasca, sa ma muste cand il ignor, daca nu o sa mai am cui sa-i spun ca e prost, ratat, ca-l iubesc, ca e nesimtit, ca e frumos, ca e fustangiu, ca e un tucu mic..Ce rost mai are?
Oricum il iubesc mai mult decat voi iubi vreodata orice alta fiinta de sex masculin.
Oricum mai bine ma evaporez decat sa'l las sa ajunga pe maini gresite.
Oricum daca intr-o zi vin si el nu o sa mai fie aici, in ziua urmatoare nici eu n-o sa mai fiu.
Oricum e singurul motiv pentru care indur orice.
Oricum e singura fiinta pentru care as face orice.
Oricum daca dispar din viata lui o sa moara de dorul meu.
Oricum daca el pateste ceva din vina mea, n-o sa mi-o iert niciodata.
Oricum e cea mai blanoasa si mai frumoasa fiinta pe care o stiu.
Si, nu in ultimul rand, oricum o sa lupt pana-n panzele albe pentru el...
Te iubesc Amoselu`!

P.S. Viata fara Amos e pustiu!



2 comentarii:

ioana:) spunea...

da de ce sa scapi de el? :(
imi place cum e scris asta.

adda spunea...

Oricum oricine l-ar iubi pe Amos, dar nimeni nu l-ar putea iubi mai mult decat tine. :x