Ehm.

Publicat de Ammy

De astazi am un gust acru in gura.


Ah, o sa revin la stadiul de feminista inraita. Asa e mai bine. O sa exclud teoria conform careia nu toti sunt la fel. Ba da, toti sunt la fel:
Fara constiinta, fara morala, imaturi, increzuti, stupizi.
Si as putea sa las lista deschisa.
Insa si noi avem partea noastra de vina. Ne lasam dominate de niste fiinte mult inferioare noua pentru un scop oarecum nobil: iubirea.
Pacat ca nu ne dam seama ca iubirea nu exista. Iubirea este doar o proiectie a afectiunii noastre pe chipul lor.

Ah, si trecand peste acest exces de zel, imi incurajez si eu prietenele:
In primul rand, Adda. Gabriel Garcia Marquez spunea:"Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.", de aici tragi concluziile tale. Insa, crede'ma, viata e mult mai frumoasa fara lacrimi.
Apoi, Chazzy. My sweet cow. "Cea mai stranie forma de a indeparta pe cineva este de a sta langa el si a stii ca nu'l vei putea avea niciodata".Eh, ce spui?
Ehm, restul e istorie. Cat despre mine...
I'll be fine. I can live with or without you. Same ol' story, just another drum.

Iar asta nu era iaurtul, era tipul. :)

3 comentarii:

adda spunea...

Multumesc mult sormea. >:D< Dar tot e greu... pana nu va trece o perioada nu va trece nici durerea pe care eu o simt. :(

Carmen spunea...

si cu ce te ajuta sa-l vezi, sa-l ai langa tine,daca el e atat de imatur si preocupat cu altele in afara de tine ? :)

ioana:) spunea...

hello..
ma mai ti minte nu?hehe
vai de cand nam mai vorbit. mie dor de tine.


eu am ajuns la concluzia ca mi-e atat de bine si fara cineva pe care sa pretind ca 'iubesc'.
huugs.