Cineva sa ne...

Publicat de Ammy

Aduca vara inapoi.


Cred ca toti cei care ma cunosc sau au vorbit cel putin o data cu mine considera deja exasperanta fraza asta.
Sorry people, I can't help it. I'm tired of all the rain/snow. In concluzie, iarna e cel mai crud cosmar al meu. Din punctul asta de vedere, incalzirea globala este buna. (ah, si nu..nu vreau sa moara toti pinguinii)
In alta ordine de idei, iubesssccc varaaaa! Pentru ca e vacanta, pentru ca merg la concerte, pentru ca pot sta pana noaptea afara, pentru ca e cald, pentru ca pielea mea e cafenie, pentru ca miros a mare, pentru ca dorm pana la pranz, pentru ca merg la mare, pentru ca e vremea pentru pantaloni scurti.

Da. Summerholic e denumirea mea oficiala de azi inainte. :)
Hai sa facem un club al dependentilor de vara.
"Buna, numele meu este Ammy si sunt summerholic. Dependenta mea a inceput acum 2 ani,...*bla bla*



P.S. Stiu ca tot ce am spus eu aici nu are logica si'mi cer scuze. E efectul logic al consumului excesiv de OCS.