Parfumul toamnei si buzele tale...Part II

Publicat de Ammy

Uneori imi e dor sa scriu.Imi e al naibii de dor de caietul ala invechit cu toate poeziile si scrisorile mele de dragoste.Imi e dor sa scriu in el si apoi sa rup paginile, sa il ard pentru ca trezeste amintiri si apoi sa regret.Imi e dor sa cred ca iubesc.

Viitorul privit din perspectiva trecutului e doar o alta tarfa in pantofi scumpi. Dar, trebuie sa recunoastem ca tarfele aduc placere acolo unde e nevoie, asa ca si trecutul este doar o depasire a propriei noastre ignorante.

Buze rosii ce sorb din din tine si ultima picatura de pasiune. Unghii sculptate intr'o mana de portelan ce smulg din tine esenta fiintei tale. Zambet perfect ce te face sa iti pierzi orice urma de ratiune. Ochi luminosi si plini de sclipiri care dezvaluie incetul cu incetul un trecut mult prea intunecat pentru sufletul tau neinitiat. Oare diavolul asta e cel mai mare pacat al tau sau e prima fantezie devenita realitate?

Inchide ochii si spune'mi ce vezi. Eu vad marea ce inunda fiecare centimetru al corpului tau, o vad razand in ochii tai. Stiu ca iarna asta tu vei fii marea mea. Inca nu am aflat daca asta ma sperie sau imi place. Stiu doar ca daca tu esti marea, eu am sa fiu plaja ta.

O tigare lasata pe jumatate fumata intr'o scrumiera cenusie. Fum ridicandu'se usor. O ea stand cu ochii pierduti si inrositi la capatul unei mese. Un el razand in hohote la celalalt capat. Tigarea se stinge. El se repede la ea si o saruta. Ea il respinge apoi il prinde mana si il duce in dormitor. Usa se inchide. Rujul de pe tigara nu era al ei.Ce se intamplase de fapt?

Curcubee alb-negre si ploi de zambete. Viata si moarte. Amaraciune si compasiune. Neputinta si iubire. Ia spune'mi, daca ai afla ca mai ai 24 de ore pana mori, ce ai simti? Cui ai cere iertare? Tu cum ai muri?

Pentru ca prietenia e doar o notiune abstracta. Pentru ca nu pot arata ce simt. Pentru ca regulile conform carora suntem frumoase, fidele si bune prietene au fost scrise cand parsivitatea, rautatea si egoismul erau si ele, la randul lor, notiuni abstracte.

Ying-Yang.Feminin-Masculin.Gingasie-Putere.Rosu-Negru.Trandafiri-Fulgere.Mare-Munte.Tigari-Trabuce.Jazz-Metal.Saruturi tandre-Nopti de pasiune intre asternuturi.Puritate-Brutalitate.Stele-soare.Frappe-Whisky.Iubire-iubire. Acum, spune, care'i diferenta?

Miroase a portocale. Miroase a scortisoara si a brad. Miroase a iarna. In momente ca astea, imi doresc sa se astearna omatul peste oras, sa inghetam clipa, sa privim inmarmuriti bradul.Sa trecem in urmatorul an impreuna, imbratisati. Sunt eu nostalgica sau iarna e anotimpul perfect pentru nutrirea sentimentelor bune?

Poate va urma..

2 comentarii:

Desolate spunea...

iti scrisesem si inainte ca sa stii ca ai trezit unele chestii.. si emotii tampite... si un fel de regrete.. dar cel mai mult DORUL DE MARE.. nu mare departare... nu doar oplaja unde te bronzezi.. ci marea in sine, apa..vibratia de sub ea, valuri, cand o auzi oftand sau doar ceva rasuflari grele..
nu sunt cuvinde d'alea cum vezi peste tot... cand se naste o filozofie incredibila din toti ... neah. chiar asta simt..
e o nostalgie nenorocita.. si trebuie sa ascult vama.. si poate o sa facem revul la mare.. dar pana atunci.. sper doar sa fie el.
utopii... sau nu.

adda spunea...

Cat esti de romantica. Si cat de frumos scrii.
Te iubesc.
:x