Don`t bother!

Publicat de Ammy

Hai sa`ti zic cateva reguli simple in privinta mea si a cainelui:
1. Nu il cheama "cutu" si nu intoarce capul cand fluieri.
2. Nu l`am luat ca sa fac parada cu el.In caz ca n`ai observat ies in tenesi cu blugii rupti si un tricou larg atunci cand il plimb.Nu cu gentuta roz, rochie "Getuta Feshan" [vorba lu` BadPitzi] si ochelari de soare "trenduiosi".
3. Cainele meu nu are numar de telefon. Nu prea intelege el cum e cu tehnologia. Deocamdata se rezuma la Youtube pentru ca ocazional de acolo mai aude cate un latrat. In rest, nu prea ii plac lui telefoanele mobile. Iar daca iti dau numarul meu, crede`ma nu raspunde cainele! In cel mai rau caz vreo prietena sau vreun tip. Eu nu sunt interesata sa vorbesc cu tine!
4. Daca vine la tine si te miroase nu inseamna ca stapana e topita dupa tine. Crede`ma, pentru el, nu esti cu nimic mai atragator decat fundurile de caine pe care le miroase zilnic.
5. Cainele nu`i obiect de agatat! Sunt indragostita pana peste urechi asa ca nu am nevoie de un iubit caruia sa`i placa doar cainele meu. Daca as avea un copil, ti`ar placea la fel de mult?
6. Numele de Amos nu vine de la "Anus". Tu poti sa intelegi ca vine de la "Amor", cu toate ca provine din ebraica!
7. Nu mi`am luat un caine negru, de talie mare ca sa dovedesc cat de rea sunt. Imi iubesc cainele alb, de talie mica si nu cred ca mai e nevoie sa dovedesc cat sunt de malefica.
8. Daca citesti mesajul asta, data viitoare cand trecem pe langa tine...Ignora`ne!
9. Punctul 8 e valabil doar pentru cocalarii din cartierul meu. De fapt, din tot orasul.
10. Nu mai stiu.Trebuiau sa fie 10, ca altfel nu`i ca Moise! :))

P.S. Peste 2 zile, plecam! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai uitat sa mentionezi k nare oo :D

Ammy spunea...

l'ai cautat?